julytidakwalaureading commentsgrouptidakreadingprotein 2 energizing

Posts Tagged ‘Nutriferon’

nutriferon4

Tingkatkan Imunisasi Tanpa Ubat

Written by Dila Roslan on . Posted in Article

Assalammualaikum semua, hari ni hari terakhir untuk dapatkan promosi Feb2016….Yang paling hot sudah tentunya Nutriferon, penggalak imunisasi anda dan keluarga…mau nya tak hot, dah 56 kotak terjual!

nutriferon3

Orang kata, ini umpama First Aid di rumah…lebih baik ambil Nutriferon daripada Panadol dan ubat lain yang semestinya ada kesan sampingan kepada pengguna kan..

Nutriferon2

Nutriferon ni…memang dah kena sorok kalau di rumah kami..sebab Luqman dan Syafie makan macam gula-gula je…Tak percaya, tengoklah video ni: http://wondermum.my/2016/02/bila-kanak-kanak-ratah-supplemen/

 

Nak cuba Nutriferon Shaklee? Jom order sebelum pukul 11 malam ni!

pengedar-shaklee-malaysia_new

anak3

Bila Kanak-Kanak Ratah Supplemen

Written by Dila Roslan on . Posted in Article

Assalammualaikum semua…hari ni admin nak kongsikan gelagat kanak-kanak yang suka sangat makan Nutriferon Shaklee ni…ayat terakhir tu yang tak menahan tu!

https://www.youtube.com/watch?v=zAJJGyP4Piw

Oops, something went wrong.

 

 

 

NutriFeron® merupakan produk berpaten dengan campuran ekstrak tumbuhan yang terbukti secara klinikal dapat menguatkan imun tubuh harian yang tinggi. Ramuan proprietari berasaskan ekstrak tumbuh-tumbuhan semula jadi ini dihasilkan daripada biji labu, bunga kesumba, biji plantago dan kudup bunga bebuas Jepun.

nutriferon

 

pengedar-shaklee-malaysia_new

Untuk kulit cantik (1)

Anda Wanita Sibuk? Supplemen Ini Khas Untuk Anda!

Written by Dila Roslan on . Posted in Article, Tips Sihat

Isteri, ibu, anak…itulah tanggungjawab asasi  yang wajib digalas seorang wanita…belum lagi masuk tanggungjawab sebagai seorang pekerja di tempat kerja….Kalau nak cakap pasal kerja rumah je, memang tak akan habis! Dan atas sebab kesibukan itulah ramai wanita yang mengabaikan tanggungjawab terhadap kesihatan mereka…

Takpe, kalau anda tak sempat nak belek vitamin yang banyak-banyak tu, saya syorkan anda sekurang-kurangnya amalkan 3 supplemen ni..dan yang paling best, 3 supplemen ni dalam bentuk sachet…jadi sennag je nak masuk dalam handbag…sambil tunggu dalam jem boleh minum, sampai kat pejabat atau berhenti di pasar pun boleh minum!

Untuk kulit cantik (1)

1) Shaklee Collagen Powder:

Saya amalkan untuk kecantikan kulit kerana ia terbukti dapat membantu kulit menjadi tegang, parut semakin pudar dan tona kulit lebih sekata. Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Yang bestnya ia sangat mudah diserap badan kerana bermolekul sangat ringan  kira-kira 1,000 Dalton.

2) Cinch Energy Tea Mix:

Saya suka ambil Cinch Tea ni untuk dapatkan tenaga secara segera. Minum pagi inshaAllah segar sampai ke patang. Cinch Tea mengandungi taurina, yang telah dikaji secara meluas dan terbukti berkesan untuk meningkatkan kecerdasan, tenaga dan stamina. Bulan Ramadhan lepas, saya minum setiap hari dan turun beberapa kilo!

3) Nutriferon:

Ha, yang ni memang kegemaran saya sebab bila amalkan minum Nutriferon ni setiap minggu, risiko untuk dijangkiti penyakit berkurang. Sebab Nutriferon terbukti bertindak tingkatkan sistem imun badan kita melalui ramuan berasaskan ekstrak tumbuh-tumbuhan semula jadi ini dihasilkan daripada biji labu, bunga kesumba, biji plantago dan kudup bunga bebuas Jepun.

 

Haa…semua dalam bentuk sachet…mudahkan? Malah, Nutriferon tu saya telan terus daripada Sachet dia..sebab rasanya manis-manis gula tebu. Best!

Nak cuba tak?

pengedar-shaklee-malaysia_new

 

 

902435_512820872087374_239630443_o

Promosi April 2013: Nutriferon

Written by Dila Roslan on . Posted in Article, Kesihatan

902435_512820872087374_239630443_o

 

 

 

Promosi bulan ni ialah Nutriferon…tingkatkan imunisasi anda dengan Nutriferon….Kenapa perlu beli bulan ni?

* Buy 6 Free 1
* Harga Runcit RM1087.50 (WM)/RM1147.50 (EM). Hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa!
*Percuma keahlian Shaklee seumur hidup!
*Cash Bonus!

Hubungi saya Dila Roslan

SMS/Call/Whatsapp: 0133704341

Email: nur.adilawati@gmail.com

Anti-Aging

Written by WonderMum on . Posted in Group C

Shaklee Group C (Targeted Health Care)

Anti-Aging

Anda tidak boleh menghentikan proses penuaan, tetapi anda boleh melambatkannya!. Setiap orang masih mencari jalan penyelesaian untuk melambatkan proses penuaan. Mulakan dengan Program Shaklee Anti-Aging, satu amalan untuk anda berasa muda dan hidup lebih sihat!

Kebaikan:

  • Membekalkan khasiat untuk kulit berseri, rambut yang sihat, kuku yang kuat dan otot yang sihat*
  • Membantu membina kolagen untuk melambatkan kedutan*
  • Mengurangkan jerawat, menggalakkan kulit yang berseri*
  • Meningkatkan tenaga*
  • Menguatkan sistem imun*

Set ini mengandungi:

1. Vivix
2. Energizing Soy Protein
3. Nutriferon 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Children IQ & Health

Written by WonderMum on . Posted in Group C

Shaklee Group C (Targeted Health Care)

Children IQ & Health

Nutrisi adalah asas kepada kesihatan yang baik. Nutrisi awal adalah amat penting untuk pertumbuhan yang optimum dan perkembangan intelek.

Program Shaklee

memastikan kanak-kanak memberi satu permulaan yang baik dengan sokongan nutrisi untuk membesar dan mengekalkan kesihatan jangka panjang semasa dewasa.

Kebaikan:

  • Meningkatkan daya ingatan dan keupayaan pembelajaran*
  • Meningkatkan tahap kepekaan*
  • Menggalakkan tumbesaran dan perkembangan yang sihat*
  • Menguatkan fungsi imun*

Set ini mengandungi:

1. Vita-Lea for Children
2. Chewable Vita-C
3. Omega Guard
4. Meal Shakes
5. Energizing Soy Protein
6. Nutriferon

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Immune Booster

Written by WonderMum on . Posted in Group B

Shaklee Group B (Advanced Health Care)

Immune Booster

Setiap hari, tubuh sering terdedah kepada serangan bakteria, kuman dan virus berbahaya yang mengancam sistem imun kita.

Nutrisi yang baik penting dalam menentukan kekuatan sistem imun. Shaklee menawarkan supkemen untuk menguatkan sistem imun anda dan perlindungan yang lebih baik.

Kebaikan:

  • Menguatkan sistem imunisasi*
  • Membantu melawan demam selsema viasa*
  • Menentang kerosakan akibat radikal bebas*

 

Set ini mengandungi:

1. Sustained Release Vita-C
2. Nutriferon
3. Zinc Complex
4. Garlic

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Liver Aids Programme

Written by WonderMum on . Posted in Group B

Shaklee Group B (Advanced Health Care)

Liver Aids Programme

Hati memainkan banyak peranan penting, daripada fungsi normal metabolisma hingga detoksifikasi. Walau bagaimanapun, fungsi normal hati terjejas disebabkan oleh:

  • Tekanan
  • Pendedahan yang kerap dan berpanjangan terhadap toksin
  • Meminum alkohol
  • Cara pemakanan yang tidak sihat dan lain-lain.

Program Shaklee Liver Aids mengandungi campuran herba unik yang membekalkan sokongan nutrisi untuk fungsi hati yang optimum.

Kebaikan:

  • Berasa lebih sihat dan segar*
  • Menggalakkan fungsi hati yang sihat*
  • Memulihkan tenaga*

Set ini mengandungi:

 1. DTX Complex
2. Nutriferon 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

NutriFeron™

Written by WonderMum on . Posted in Immune Support

Shaklee Immune Support

NutriFeron™

Kemajuan Besar dalam Sains Sistem Imunisasi

Dicipta Oleh Individu Yang Menemui Interferon
Ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yasuhiko Kojima merupakan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. Setelah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau telah menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.*

Meningkatkan paras interferon secara semulajadi*
Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.*

Terbukti daripada Empat Kajian Klinikal Pada Manusia
Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.

Rumusan Berpaten Yang Eksklusif
NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

Menurut kajian terbaru, NutriFeron telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK) – menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Comments

keen~

|

simple.. boleh cuba ni.. ^_^

mama

|

ngeri juga gmbr keputihan tu.tp benar..

Dieyna

|

ESP yang mengagumkan…

%d bloggers like this: