2 energizing proteinreading continue commentsunit dalam diukurShared hosting reviewsangatkesihatanmembawaberat diukur dalamberat

Posts Tagged ‘Anti aging’

ayah lyna

Testimoni: Rambut putih beruban kembali hitam Setelah Amalkan Vivix

Written by Dila Roslan on . Posted in Anti-Aging, Article, Healthy Body, Kesihatan, Testimoni, Testimoni Vivix

Bulan ni promo Vivix…..saya yakin ramai dah hadiahkan Vivix-Sirap Istimewa Shaklee untuk ibu dan ayah tersayang….saya pun sama….moga-moga allah murahkan rezeki untuk hadiahkan mama Vivix setiap bulan..Petang ni saya nak kongsikan cerita ayah Puan Mommylyna yang dipetik daripada blog beliau...
ayah lyna
Saya membelikan ayah tercinta sebotol Vivix memandangkan beliau sering mengadu penat memandu jarak jauh (KB-KL) setiap bulan kerana menghadiri mesyuarat. Ya, perjalanan dari KB-KL-KB memang penat, mungkin kerana tiada lebuhraya.
Saya memberitahu ayah secara berseloroh “Ayah makan Vivix ni nanti ayah jadi muda balik, rambut pun hitam balik”, berdasarkan cerita yang saya dengar tentang rambut beruban menjadi hitam selpas mengambil Vivix .Pada mulanya saya pun tak berapa yakin bahawa Vivix boleh menghitamkan semula rambut ayah saya yang dah memutih sejak beliau muda lagi.
2 bulan kemudian ayah saya berkunjung ke rumah kami, dan saya perasan perubahan pada dirinya. Saya menegur Ayah “Rambut ayah dah nampak hitam-hitam lah!” Ayah sayatersengih dah berkata “Ayah bukan nak kata apa la.. tapi baru ni doktor ayah terkejut..” Terkejut apa pulak la ya. Setahu saya ayah saya tidak menghidap sebarang penyakit. Ayah saya menyambung “Ayah beritahu dia ‘Kalau nak buat program, tahun ini sajalah, sebab tahun depan saya dah pencen’. Dia tanya ‘Haji pencen umur 55 ya?’. Ayah kata ‘Bukan, tahun depan saya 58Doktor terkejut katanya Ayah tak macam umur 57 tahun pun” ujarnya dengan gembira.
Wah, sangat gembira sekali saya mendengarnya. Sebagai anak, siapa yang tak bahagia bila ibu bapa kita bahagia, lebih2 lagi ia datang dari benda pemberian kita.Jadi, Ayah saya yang mulanya tak berapa yakin juga dengan Vivix,kini pengguna Vivix yang konsisten.
.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

______________________________________________________ 

Alhamdulillah, sesungguhnya tiada yang lebih berharga daripada kesihatan ibu dan ayah…kepada anak-anak yang ada rezeki lebih, jangan lupa hadiahkan untuk insan tersayang anda…
Salam Hormat,
DILA ROSLAN
SMS/Tel/WhatsApp: 0133704341

Anti-Aging

Written by WonderMum on . Posted in Group C

Shaklee Group C (Targeted Health Care)

Anti-Aging

Anda tidak boleh menghentikan proses penuaan, tetapi anda boleh melambatkannya!. Setiap orang masih mencari jalan penyelesaian untuk melambatkan proses penuaan. Mulakan dengan Program Shaklee Anti-Aging, satu amalan untuk anda berasa muda dan hidup lebih sihat!

Kebaikan:

  • Membekalkan khasiat untuk kulit berseri, rambut yang sihat, kuku yang kuat dan otot yang sihat*
  • Membantu membina kolagen untuk melambatkan kedutan*
  • Mengurangkan jerawat, menggalakkan kulit yang berseri*
  • Meningkatkan tenaga*
  • Menguatkan sistem imun*

Set ini mengandungi:

1. Vivix
2. Energizing Soy Protein
3. Nutriferon 

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Vivix™

Written by WonderMum on . Posted in Group A

Shaklee Group A - Basic Building

Vivix™

Makanan berkhasiat memainkan peranan penting dalam penjagaan kesihatan. Dengan menambahkan nutrien polifenol yang diekstrak dari tumbuh-tumbuhan ke dalam diet pemakanan harian dapat mengekalkan kesihatan yang berpanjangan dan juga meningkatkan tenaga yang diperlukan untuk menjalankan aktiviti seharian.

Shaklee membawa VivixTM untuk anda, satu minuman campuran botanikal yang penuh dengan kebaikan bagi mengekalkan kesihatan badan dan enak rasanya!.

Kebaikan:

  • Memelihara keseluruhan kesihatan.
  • Membantu anda berasa lebih bertenaga.
  • Menguatkan sistem imun..

Set ini mengandungi:

1.VivixTM

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Collagen Powder

Written by WonderMum on . Posted in Anti-Aging

Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan

Shaklee Anti-Aging

Shaklee Collagen Powder

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.


* Berat molekul diukur dalam unit Dalton

Vivix™

Written by WonderMum on . Posted in Anti-Aging

Revolusi Terbaru dari Shaklee

Vivix™

Vivix™


Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Bakal dipatenkan tidak lama lagi.  Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Comments

keen~

|

simple.. boleh cuba ni.. ^_^

mama

|

ngeri juga gmbr keputihan tu.tp benar..

Dieyna

|

ESP yang mengagumkan…

%d bloggers like this: