Shared hosting reviewubat…tambahSuper cheap hosting‘kerajinan’ diri denganpelbagaisaya umurarthritisreading continuekanser pesakit mereka

vivix10x

Siapa Yang Sesuai Ambil Vivix Shaklee?

Written by Dila Roslan on . Posted in Article, Testimoni Vivix

Disebabkan bulan ni promosi Vivix, maka ada yang tertanya-tanya Vivix ni untuk siapa?

Pada pendapat saya, Vivix ni sesuai untuk semua orang. Sebabnya, fungsi utama Vivix adalah untuk memperbaiki sel-sel dan DNA yang telah rosak. Dan dalam keadaan dunia sekarang, setiap hari kita akan terdedah dengan radikal bebas yang boleh merosakkan DNA.  Kesimpulannya, Vivix sesuai untuk:

1. Pesakit Kanser atau mereka yang mempunyai sejarah atau keturunan penghidap kanser.

2. Pesakit SLE (Sistemik lupus eritematosus , atau lupus)

3. Pesakit Diabetes

4. Pesakit Hipertensi dan darah tinggi

5. Pesakit Resdung

6. Pesakit Arthritis, Osteoporosis, Masalah Sendi dan tulang

7. Pesakit Gout

8. Individu yang mempunyai masalah saraf

9. Pesakit Jantung

10. Pesakit Katarak dan Masalah Mata

11. Masalah penuaan

12. Masalah lemah imun badan (lambat sembuh)

Serta pelbagai masalah lagi…

Ini adalah kerana Vivix mengandungi kandungan tinggi Resveratrol dan Polifenol dalam 4 bahan utamanya.

Bahan-Aktif-Vivix1

Ingin mencuba Vivix? Inilah masa yang sesuai untuk mencuba!

pengedar-shaklee-malaysia_new

 

resdung2

Nampak Kesan Setelah 5 Hari Amalkan Vivix

Written by Dila Roslan on . Posted in Article, Set Resdung/Asma/Allergy, Shaklee News, Shaklee Products, Testimoni Vivix

Assalammu’alaikum dan selamat pagi kepada semua pembaca.

Hari ini saya terpanggil untuk bercerita tentang pengalaman mengamalakn Vivix oleh suami saya..

Dah lama nak berkongsi, tapi baru hari ini berkempatan memandangkan Promosi Vivix tinggal 10 hari saja lagi!

>> Suami dan Masalah Resdung

Suami saya ni memang ada masalah resdung setelah sekian lama…dan beliau memang jenis tak suka makan ubat…tambah pula serangan resdung hadir hanya pada waktu pagi atau jika silap makan. Masa awal-awal berbisnes Shaklee, saya cadangkan dia mengambil Alfalfa, tapi dia tak rajin untuk amalkan. Biasalah, orang lelaki kan tak suka telan pil-pil ni. 

Tak lama lepas tu, setelah teruja membaca pengalaman suami kawan yang mengamalkan Vivix untuk resdung, saya ajak suami untuk mencuba Vivix.

Nak tahu apa respond En. Suami?

“Tak sampai seminggu, dalam 5 hari je minum Vivix, abang dah rasa perubahan. Boleh rasa kurang sikit gatal-gatal hidung tu…Sekarang ni kena konsisten lah…”

 

Heee…itu dia yang cakap ye…bukan saya…hehe…Alhamdulillah, nampak kesan yang positif pada En.Suami. Dah kurang lah bunyi “Sretttttt…srettttt….” pagi-pagi tu=)

Bersyukur kerana sudah menemui supplement yang sesuai dengan diri dan ‘kerajinan’ En. suami…hehe…

Apalagi, lepas ni pasti belikan stok Vivix untuk kesihatan suami tercinta…kata nak jadi isteri solehah kan? Besar pahala juga ni ye…InshaAllah..

Promosi Vivix Buy 6 Free 1 Sehingga 31 Julai 2014 ini sahaja.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

vivix

Dapatkan sementara stok masih ada!

 pengedar shaklee malaysia_new

vivixku

Testimoni Vivix: Bantu Kurangkan Resdung Suami!

Written by Dila Roslan on . Posted in Article, Testimoni, Testimoni Vivix

Alhamdulillah, saya terbaca tentang Testimoni Vivix ni di blog kak Yati…memang agak teruja dengan kesannya….bila resdung yang dialami suami berkurangan apabila mengamalkan Vivix! sesungguhnya Dia jugalah yang Maha Menyembuhkan…Jom kita baca lebih lanjut lagi….

vivixku

 

Alhamdulillah..syukur!

Itulah yang saya rasa bila suami beritahu apa yang dia rasa selepas mengamalkan Vivix dengan konsisten selama 10 hari…sebenarnya dah lama saya bagi suami cuba Vivix. Tujuan saya nak bantu kurangkan resdung suami…kalau dulu bangun pagi hidung berair…bersin berkali-kali…alah pada perubahan suhu…maklumlah orang lelaki bukannya suka sangat nak makan vitamin (pil2) banyak2 ni…(^-^)

Tapi masalahnya suami kejap minum Vivix kejap tak…arini minum esok tak…tak disiplin..jadi camana nak nampak berkesan ke tidak kan…dan sebagai isteri saya perlu sentiasa ingatkan suami untuk minum Vivix. Kalau saya terlupa, suami buat-buat terlupa juga…heee…
Tapi sejak lepas raya aritu, saya perasan suami dah mula konsisten amalkan Vivix (mungkin dia dah rasa best Vivix agaknye)…dah tak perlu saya ingatkan, suami sendiri akan minum Vivix sebelum tidur. Apa yang saya perasan, selepas suami maintain minum Vivix setiap hari, nampak kesihatan suami makin stabil. Dah tak sok sek sok sek setiap pagi…dan nampak lebih bertenaga! Ceria selalu! Saya dah perasan, tapi saya diamkan jer..tunggu sampai tuan empunya badan bersuara.
Alih-alih petang semalam, sambil2 bawak anak2 jalan-jalan…suami dah bersuara! Alhamdulillah…syukur saya kesihatan suami dah semakin baik. Resdung dah semakin berkurangan. Dan yang seronoknya, pagi-pagi tadi suami dah siap mengarang testimoni diri sendiri di facebook. Thanks bang! (^_-)
testimoni suami sendri-vivix
Tiada yang lebih bermakna daripada melihat kesihatan orang yang tersayang kan….Nak belikan dan hadiahkan untuk ibu bapa, suami tersayang pun boleh….Alang -alang tengah murah sementara ada PROMOSI MEI ni, jom borong….Hubungi saya untuk harga istimewa!

Nur Adilawati

Hp/Whatsapp: 0133704341

Email: nur.adilawati@gmail.com

936149_10151624485072855_1196066818_n

Testimoni: Vivix & Diabetes

Written by Dila Roslan on . Posted in Article, Testimoni, Testimoni Vivix

Hebat penangan Vivix kali ni….ramai yang dah mencapai tahap kesihatan lebih baik dengan Vivix….ALhamdulillh…memang benar, sesungguhnyaAllah jua yang berkuasa menyembuhkan  sesuatu itu tapi kita sebagai manusia pun kena berusaha juga…ye tak?

Ini antara beberapa testimoni Vivix yang berkaitan Kencing manis/diabetes…

 

KES 1: Alhamdulillah dengan izin Allah, kawan saya telah mencuba vivix untuk ayah beliau yg menghidap diabetes. Hanya penggunaan 2 minggu yg membawa kepada perubahan besar serta sinar baru.

936149_10151624485072855_1196066818_n

KES 2:

ni umi saya. umur umi saya 55 tahun [lahir tahun 1958]

bermula vivix mac 2013. masa tu bacaan diebetes 29. huuuuuuu….seriau. takut kene inject insulin sendiri.

jadi, umi konsisten vivix+ ubat hospital

kalau ada sakit, ubat hospital jgn tinggal ye. shaklee sebagai pembantu, jangan 100% bergantung.
minggu lepas, umi cek darah, dah jadi 11. Alhamdulillah. dah lama x turun serendah tu. syukur

Credit

253209_628902033803946_2105167154_n

KES 3:

402235_441104869266220_733372759_n

Tu dia…boleh baca dan anda nilai sendiri…Vivix ni antar supplement Shaklee yang terkenal kerana khasiatnya yang begitu memuaskan…PRomo harga istimewa sehingga 31 hb ni sahaja…jom dapatkan sekarang!

Hubungi saya

Nur Adilawati

Hp/Whatsapp: 0133704341

Email: nur.adilawati@gmail.com

ayah lyna

Testimoni: Rambut putih beruban kembali hitam Setelah Amalkan Vivix

Written by Dila Roslan on . Posted in Anti-Aging, Article, Healthy Body, Kesihatan, Testimoni, Testimoni Vivix

Bulan ni promo Vivix…..saya yakin ramai dah hadiahkan Vivix-Sirap Istimewa Shaklee untuk ibu dan ayah tersayang….saya pun sama….moga-moga allah murahkan rezeki untuk hadiahkan mama Vivix setiap bulan..Petang ni saya nak kongsikan cerita ayah Puan Mommylyna yang dipetik daripada blog beliau...
ayah lyna
Saya membelikan ayah tercinta sebotol Vivix memandangkan beliau sering mengadu penat memandu jarak jauh (KB-KL) setiap bulan kerana menghadiri mesyuarat. Ya, perjalanan dari KB-KL-KB memang penat, mungkin kerana tiada lebuhraya.
Saya memberitahu ayah secara berseloroh “Ayah makan Vivix ni nanti ayah jadi muda balik, rambut pun hitam balik”, berdasarkan cerita yang saya dengar tentang rambut beruban menjadi hitam selpas mengambil Vivix .Pada mulanya saya pun tak berapa yakin bahawa Vivix boleh menghitamkan semula rambut ayah saya yang dah memutih sejak beliau muda lagi.
2 bulan kemudian ayah saya berkunjung ke rumah kami, dan saya perasan perubahan pada dirinya. Saya menegur Ayah “Rambut ayah dah nampak hitam-hitam lah!” Ayah sayatersengih dah berkata “Ayah bukan nak kata apa la.. tapi baru ni doktor ayah terkejut..” Terkejut apa pulak la ya. Setahu saya ayah saya tidak menghidap sebarang penyakit. Ayah saya menyambung “Ayah beritahu dia ‘Kalau nak buat program, tahun ini sajalah, sebab tahun depan saya dah pencen’. Dia tanya ‘Haji pencen umur 55 ya?’. Ayah kata ‘Bukan, tahun depan saya 58Doktor terkejut katanya Ayah tak macam umur 57 tahun pun” ujarnya dengan gembira.
Wah, sangat gembira sekali saya mendengarnya. Sebagai anak, siapa yang tak bahagia bila ibu bapa kita bahagia, lebih2 lagi ia datang dari benda pemberian kita.Jadi, Ayah saya yang mulanya tak berapa yakin juga dengan Vivix,kini pengguna Vivix yang konsisten.
.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

______________________________________________________ 

Alhamdulillah, sesungguhnya tiada yang lebih berharga daripada kesihatan ibu dan ayah…kepada anak-anak yang ada rezeki lebih, jangan lupa hadiahkan untuk insan tersayang anda…
Salam Hormat,
DILA ROSLAN
SMS/Tel/WhatsApp: 0133704341
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Comments

keen~

|

simple.. boleh cuba ni.. ^_^

mama

|

ngeri juga gmbr keputihan tu.tp benar..

Dieyna

|

ESP yang mengagumkan…

%d bloggers like this: