Dedicated server floridareadingeczemalembabtestimoni testimoniyang powder collagen[…]What is the best web hosting service

Collagen Shaklee

Collagen Powder- Dulu Dengar Je, Sekarang Baru Tahu!

Written by Dila Roslan on . Posted in Article, Testimoni, Testimoni Collagen Powder, Women's Health

“Kulit makin lembab…”

“Bila pakai bedak tu rasa licin dan rata aje….tak payah pakai pelembab pun….”

Wah! Sedar tak sedar ada lagi 7 hari sahaja lagi sebelum Promosi Shaklee Collagen Powder berakhir…Agak sibuk sikit memenuhi permintaan pelanggan untuk memborong Shaklee Collagen Powder!! Dan komen-komen diatas adalah antara feedback yang saya dapat daripada pelanggan setia yang memborong Collagen Powder…

Dah lama saya teringin nak cuba Collagen ni…tapi masa mengandung tak kesampaian, lepas tu breastfeed pula…dan akhirnya waktu yang dinantikan pun tiba….

Ia bermula selepas Aidiladha lalu, saya cuba sendiri Collagen Powder yang hot ni…baru je pakai 5 hari, kulit rasa licin, lembab dan pipi agak gebu..bila picit-picit pipi rasa macam melantun gitu…hihi..best kan? dan yang paling ketara ialah bibir yang kering merekah dah tiada! Tumit kaki yang pecah-pecah pun makin hilang…

Sekarang ni saya suka usap pipi sendiri…sebab rasa lembab semulajadi…tak perlu pakai krim pelembab…dan yang paling bestm kulit kering akibat Eczema pun makin nipis dan hilang…….

Wow…ni baru 5 hari, cuba bayangkan lepas habis sekotak nanti? Tak sabar nak tunggu dan lihat kesannya selepas 15 hari…

Setelah sangat berpuas hati dengan hasil yang positif, saya mengambil keputusan untuk borong terus bulan ni…memandangkan promosi bulan Oktober ni sangat menguntungkan…yelah, beli 6 kotak, percuma 1 =)\

Buat yang tak pernah mencuba lagi, masa nilah nak cuba Collagen Powder pada harga yang amat murah! nak kongsi dengan kawan-kawan dan saudara mara pun boleh..dapat banyak lagi keuntungan seperti gambar dibawah..

 

Promo Collagen Shaklee

Tu dia….banyakkan benefit bila beli Shaklee Collagen Powder Buy 6 Free 1 ni….Apa tunggu lagi…7 hari je lagi sebelum tawaran berakhir…Lepas ni jangan menyesal pula =) ok setakat ini dulu untuk kali ni…jumpa lagi di lain entry, inshaAllah…

pengedar shaklee malaysia_new

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Comments

keen~

|

simple.. boleh cuba ni.. ^_^

mama

|

ngeri juga gmbr keputihan tu.tp benar..

Dieyna

|

ESP yang mengagumkan…

%d bloggers like this: