lelaki orang biasalahbaruberbisnesTest dedicated serveroctobersementara stok masih2015 augustsayatinggal vivix promosi2014

resdung2

Nampak Kesan Setelah 5 Hari Amalkan Vivix

Written by Dila Roslan on . Posted in Article, Set Resdung/Asma/Allergy, Shaklee News, Shaklee Products, Testimoni Vivix

Assalammu’alaikum dan selamat pagi kepada semua pembaca.

Hari ini saya terpanggil untuk bercerita tentang pengalaman mengamalakn Vivix oleh suami saya..

Dah lama nak berkongsi, tapi baru hari ini berkempatan memandangkan Promosi Vivix tinggal 10 hari saja lagi!

>> Suami dan Masalah Resdung

Suami saya ni memang ada masalah resdung setelah sekian lama…dan beliau memang jenis tak suka makan ubat…tambah pula serangan resdung hadir hanya pada waktu pagi atau jika silap makan. Masa awal-awal berbisnes Shaklee, saya cadangkan dia mengambil Alfalfa, tapi dia tak rajin untuk amalkan. Biasalah, orang lelaki kan tak suka telan pil-pil ni. 

Tak lama lepas tu, setelah teruja membaca pengalaman suami kawan yang mengamalkan Vivix untuk resdung, saya ajak suami untuk mencuba Vivix.

Nak tahu apa respond En. Suami?

“Tak sampai seminggu, dalam 5 hari je minum Vivix, abang dah rasa perubahan. Boleh rasa kurang sikit gatal-gatal hidung tu…Sekarang ni kena konsisten lah…”

 

Heee…itu dia yang cakap ye…bukan saya…hehe…Alhamdulillah, nampak kesan yang positif pada En.Suami. Dah kurang lah bunyi “Sretttttt…srettttt….” pagi-pagi tu=)

Bersyukur kerana sudah menemui supplement yang sesuai dengan diri dan ‘kerajinan’ En. suami…hehe…

Apalagi, lepas ni pasti belikan stok Vivix untuk kesihatan suami tercinta…kata nak jadi isteri solehah kan? Besar pahala juga ni ye…InshaAllah..

Promosi Vivix Buy 6 Free 1 Sehingga 31 Julai 2014 ini sahaja.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

vivix

Dapatkan sementara stok masih ada!

 pengedar shaklee malaysia_new

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Comments

keen~

|

simple.. boleh cuba ni.. ^_^

mama

|

ngeri juga gmbr keputihan tu.tp benar..

Dieyna

|

ESP yang mengagumkan…

%d bloggers like this: