baikubat panadolShared hosting reviewberasaskanUnmanaged dedicated server hostingVoip vpsVps airlines2014

Archive for February, 2016

nutriferon4

Tingkatkan Imunisasi Tanpa Ubat

Written by Dila Roslan on . Posted in Article

Assalammualaikum semua, hari ni hari terakhir untuk dapatkan promosi Feb2016….Yang paling hot sudah tentunya Nutriferon, penggalak imunisasi anda dan keluarga…mau nya tak hot, dah 56 kotak terjual!

nutriferon3

Orang kata, ini umpama First Aid di rumah…lebih baik ambil Nutriferon daripada Panadol dan ubat lain yang semestinya ada kesan sampingan kepada pengguna kan..

Nutriferon2

Nutriferon ni…memang dah kena sorok kalau di rumah kami..sebab Luqman dan Syafie makan macam gula-gula je…Tak percaya, tengoklah video ni: http://wondermum.my/2016/02/bila-kanak-kanak-ratah-supplemen/

 

Nak cuba Nutriferon Shaklee? Jom order sebelum pukul 11 malam ni!

pengedar-shaklee-malaysia_new

anak3

Bila Kanak-Kanak Ratah Supplemen

Written by Dila Roslan on . Posted in Article

Assalammualaikum semua…hari ni admin nak kongsikan gelagat kanak-kanak yang suka sangat makan Nutriferon Shaklee ni…ayat terakhir tu yang tak menahan tu!

https://www.youtube.com/watch?v=zAJJGyP4Piw

Oops, something went wrong.

 

 

 

NutriFeron® merupakan produk berpaten dengan campuran ekstrak tumbuhan yang terbukti secara klinikal dapat menguatkan imun tubuh harian yang tinggi. Ramuan proprietari berasaskan ekstrak tumbuh-tumbuhan semula jadi ini dihasilkan daripada biji labu, bunga kesumba, biji plantago dan kudup bunga bebuas Jepun.

nutriferon

 

pengedar-shaklee-malaysia_new

Family

Keluarga…Biar Kecil Tapi Bermakna

Written by Dila Roslan on . Posted in Article

Ini gambar terbaru keluarga kami…biar kecil tapi bermakna..

Family

Tanpa keluarga siapalah kita..

Kawan-kawan hanyalah sementara tapi darah daging kita yang akan sentiasa bersama-sama kita dikala sedih dan gembira..

Semoga keluarga kecil kami dirahmati dan diredhai Allah sentiasa..

Al-Fatihah buat Abah yang telah meninggalkan kami…

pengedar-shaklee-malaysia_new

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Comments

keen~

|

simple.. boleh cuba ni.. ^_^

mama

|

ngeri juga gmbr keputihan tu.tp benar..

Dieyna

|

ESP yang mengagumkan…

%d bloggers like this: